Vores kunder udvikler sig konstant og vores opgave er at vi sammen med kunderne får fundet løsninger der matcher deres behov. I Unik koncernen, som Logicmedia er en del af, arbejder vi agilt og det betyder medbestemmelse, kompetenceudvikling og en stræben efter at få kunderne tæt på.

Din rolle som Scrum Master

Som Scrum Master skal du i samarbejde med Logicmedias anden Scrum Master stå i spidsen for virksomhedens agile processer og indgå som en del af vores fire udviklingsteams. Din primære rolle vil være at udvikle teamene ved hjælp af agile metoder og principper, som understøtter deres modning og guider dem til selvorganisering. Du vil desuden vejlede den øvrige virksomheds agile omstilling og sørge for, at de agile processer glider let og ubesværet, og at de giver værdi for både kunder og virksomhed.

Dine opgaver vil være mangeartede, men du vil hovedsageligt fokusere på:

  • Facilitering af Scrum-events
  • Opdyrkning af teammiljøer med gode vaner og effektive arbejdsprocesser
  • Sikring af kreativitet, motivation og effektivitet i teamet
  • At hjælpe vores Scrum-teams til at levere forretningsværdi i ensartet og høj kvalitet

Kvalifikationer

Du interesserer dig for mennesker, arbejdsprocesser og gode produktløsninger, og du motiveres af at skabe et arbejdsmiljø, hvor kreativitet kan blomstre, hvor høj kvalitet er en selvfølge, og hvor fejl og forhindringer er noget, man lærer af.

Du bruger dine menneskelige egenskaber til at reagere på og korrigere praksis, så vi altid omgiver os med kollegaer, som er motiverede, engagerede og ambitiøse.

Du har erfaring med Scrum-frameworket, som du bevæger dig hjemmevant i, og du er dygtig til at formidle teorier og praksisser til andre. Du bruger din kreative side til at udfordre og forny din egen måde at formidle og facilitere, og motiverer på den måde til procesarbejdet.

Du er struktureret, du kan holde overblik og så er du udadvendt, opsøgende, nysgerrig og selvstændig.

Du har gerne 2 års erfaring som Scrum Master og det er et stort plus, hvis du er certificeret.

Det er en stor fordel, hvis du har forståelse for det tekniske i en moderne udviklingsafdeling eller erfaring fra en softwarevirksomhed.

Hvem er vi?

I Unik koncernen udvikler vi software til mennesker, der arbejder med bolig- og ejendomsadministration. I et tæt samarbejde med vores kunder udvikler vi fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

En del af vores succes handler selvfølgelig også om, at vi har vanvittigt dygtige og engagerede medarbejdere. Medbestemmelse og kompetenceudvikling står højt på vores agenda.

Bliv en del af noget unikt!

Unik koncernen har kontorer på 3 lokationer, med 41 medarbejdere hos Logicmedia i Aalborg og 170 medarbejdere fordelt i Vejle og København, hvor vi alle arbejder engageret på at fastholde Uniks position, som førende virksomhed indenfor softwareudvikling til boligsektoren.

Vi har en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.

Hvis du vil søge jobbet

Vedhæft relevante eksamensbeviser og/eller certificeringer samt referencer når du søger stillingen.

Ansøgningsfristen er søndag d. 26. september med ønsket opstart hurtigst muligt. Bemærk, at vi afholder samtaler løbende, og ansætter så snart, vi finder den rette kandidat.

Har du yderligere spørgsmål, så kan du kontakte Michala Thode Harild Strandbech på tlf. 24 94 43 07.

Du kan læse om vores produkter på www.logicmedia.dk.