Vil du være en del af en software-virksomhed i rivende udvikling? Og har du IT-kompetencerne til at træde ind i vores supportafdeling og hæve vores kundeservice til nye højder, så er det dig, vi skal have med på holdet.

Logicmedia leverer forskellige softwareløsninger indenfor PropTech. PropTech er en forkortelse for Property Technology, som er udviklingen af teknologiske og digitale løsninger og systemer, særligt tiltænkt bolig- og ejendomsadministration.

I Logicmedia har vi de sidste 15 år arbejdet med PropTech, og vi er ved at bygge fremtidens platform for boligadministration. Boligsektoren er i en rivende udvikling, og vi har skarpt fokus på, hvordan nye teknologier og software kan gøre hverdagen lettere for vores brugere.

Vores løsninger og software er landets førende og for, at vi fortsat kan give vores voksende brugerantal den bedste service på markedet, har vi brug for endnu en produktsupporter i vores support-team. Du vil sammen med de andre i supporten være en af virksomhedens primære kontaktflader ud imod alle vores brugere.

Dine primære opgaver vil være:

  • Direkte brugersupport på telefon og mail, i alle Logicmedias IT-løsninger og software.
  • Brugertest og fejlsøgning.
  • Videreformidling og rapportering af fejlmeldinger og kundeønsker.
  • Opfølgning på rettelser hos de forskellige udviklingsteams samt tilbagemelding til vores kunder.
  • Løbende holde dig ajourført med nyudvikling og opdateringer til vores eksisterende IT-løsninger.
  • Du vil dagligt blive udfordret, da der konstant er nyudvikling i Logicmedias produktportefølje.

Om dig:

Vi forventer, at du har erfaring med kundeservice, hvor erfaring som firstlevel supporter vil være et stort plus -og at du er bevidst om kundernes behov og kan sætte dig i deres sted. Du er som person selvkørende og robust, men kan også naturligt indgå i et ungt team, i en agil virksomhed. På en typisk hverdag skal du kunne håndtere mange bolde i luften, og arbejdet kræver struktur og overblik når der skal arbejdes sammen med både kunder og kollegaer. Vi har mange forskellige software-løsninger, kunder og brugere, og vi har som en af landets førende leverandører indenfor PropTech også en stor forretningsviden, som vi også ønsker at du tilegner dig.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • Er vant til at arbejde med alm. IT-programmer, så som Outlook.
  • Som person er grundig, nysgerrig og arbejder struktureret.
  • Kan formidle løsningsforslag til kunderne, både på skrift og over telefonen.
  • Er selvhjulpen – og at der er en lille detektiv gemt i dig, hvis der er behov for at komme til bunds i en ukendt problemstilling.

Om os:

Vi går op i, at vores medarbejdere har det godt. Derfor vægter vi personlig udvikling, samarbejde og sparring højt. Atmosfæren er afslappet, og vi prioriterer det sociale fællesskab. Vi mødes til sociale arrangementer som fredagsbarer, sommerfester og faglige events. Derudover har vi attraktive personalegoder.

Vi er en del af Unik-koncernen med i alt 205 medarbejdere fordelt på kontorer i Aalborg, Vejle og København. Du vil komme til at arbejde på kontoret i Aalborg sammen med 41 passionerede kollegaer, hvor vi udvikler og arbejder agilt, i teams. Du vil indgå i vores support- og konsulent-team, som arbejder tæt sammen med vores udviklingsteams og Product Owners.

Når du søger jobbet:

Vi er meget nysgerrige efter at se, hvem du er og hvad du tidligere har lavet. Så send dit CV og eventuelle referencer sammen med din ansøgning via linket her.

Ansøgningsfrist er torsdag den 09-12-2021. Vi afholder samtaler løbende, og ansætter så snart, vi finder den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Teamleder, Hans Jakob Askou på tlf. 24 94 43 02.