Opdatering af brugergrænseflade i iOpgave
For nogle måneder siden, tog vi på hul på en større opdatering af brugergrænsefladen i iOpgave desktop. Ændringerne vil ske gradvist over den kommende tid. Vi har nu rullet de første ændringer ud der indeholder følgende:
- Opdateret ikoner.
- Ny smallere topbar, for at give mere plads til at vise opgaver.
- Indført toggle-knap mellem ’Mine’ og ’Alle’ opgaver.
- Siderne ’Afdelinger’ og ’Teams’ har fået en langt mindre menubar, og dermed er pladsen på siderne er blevet optimeret til at kunne vise flere opgavekort.
Optimeringen af brugergrænsefladen er i første omgang implementeret på på siderne ’Mine opgaver’, ’Projekter’, ’Afdelinger’ og ’Teams’. De resterende sider vil snarest få samme opdatering.
Vi håber I vil tage godt i mod de nye ændringer, og som nævnt ovenfor, vil der løbende komme flere ændringer.
Som altid sidder vores support klar på support@logicmedia.dk / 8993 7719, hvis der skulle være nogle spørgsmål eller kommentarer til vores produkter.
Er du interesseret i, at høre mere omkring iOpgave kan du kontakte os her.