Min Lejebolig giver mulighed for selvbetjening og kontakt mellem boligorganisation og beboeren

En henvendelse fra en beboer til et ejendomskontor, er vanskeliggjort i disse dage, hvor vi skal passe på hinanden, ved at holde afstand grundet Covid-19. Det kan ligeledes være besværligt at give besked til ens beboere omkring forholdsregler, samt andre relevante begivenheder, både i forhold til den daglige drift i jeres afdelinger og ejendomme men også i forhold til nye tiltag under Covid-19.

I de kommende uger, vil vi hos Logicmedia A/S gerne sætte fokus på, hvilke produkter vi kan tilbyde, som kan optimere og effektivisere jeres drift digitalt.

I starten af 2020 præsenterede vi vores app Min Lejebolig. Det er en app vi er meget stolte af og den udviklet ud fra vores mange års erfaring i boligudlejningsbranchen. Vi vil her introducere jer for vores nye app, som er udviklet for at forbedre og optimere kommunikationen mellem boligorganisation og beboer.

Min Lejebolig – en app for jeres beboere

Min Lejebolig er en app som kan downloades til smartphones og tablet.

I appen, Min Lejebolig, er alle informationer på beboerens lejemål samlet. Det gør det er nemt for beboeren at danne sig et overblik over relevant data tilknyttet deres lejemål.

Beboerne kan få adgang til kontakt oplysninger, samt et overblik over dokumenter i forbindelse med ens eget lejemål og afdeling, ejendom eller boligorganisation.

Ligeledes er der mulighed for overblik over økonomi vedrørende lejemålet, selvbetjening, så som beboerhenvendelser, ansøgninger til husdyrhold eller andet, som kan være relevant for lejemålet.

Min lejebolig

Nemt at udsende beskeder til jeres beboere fra Omnidesk|Beskedmodul

Med Min Lejebolig følger Omnidesk|Beskedmodul. Her kan I oprette en besked, som går direkte ud til jeres beboere via Min Lejebolig. Herfra kan der oprettes en konkret besked (f.eks ”Vi lukker for vandet i morgen mellem 9 og 12”), til en eller flere lejere (f.eks. en afdeling eller en opgang).

I angiver et emne og laver en beskrivelse. Derefter kan I vælge hvem der skal modtage en besked. Det kan være, at nogle af de beskeder I skal udsende, kun er relevante for enkelte afdelinger, ejendomme eller selskaber. Det er muligt at differentiere i beskederne, så I kan udvælge de beboere, som beskeden er relevant for.

Der er mulighed for at planlægge udsendelsen, samt vælge om beskeden skal sendes via e-mail, SMS eller push-meddelelse til Min Lejebolig.

Design Min Lejebolig så den passer til resten af jeres organisation

Som et alternativ til vores standard version af Min Lejebolig kan I vælge en ’Brandet Min Lejebolig App version’.
Med en brandet app, får I jeres helt egen app. I har mulighed for at vælge et app-ikon samt navn på app’en. Derudover kan I sætte jeres organisations præg på appen med yderligere design muligheder. Det kunne f.eks. være ifm. farvetema på app’en, som følger organisationens branding, for at øge genkendeligheden, knapper, tekster og funktioner i app’en.

Min Lejebolig er kompatibel med iOpgave

Har organisationen allerede iOpgave, er det ligeledes muligt for beboeren at oprette beboerhenvendelser. Drypper en vandhane f.eks., kan beboeren indmelde dette via app’en, med en beskrivelse samt billeder. Over appen kan yderligere kommunikation mellem beboer, administration og varmemester foregå.

Er I interesseret i mere information om Min Lejebolig?

Så kontakt Michael W. Christiansen. Han står klar til at besvare alle jeres spørgsmål.
Telefon: 2780 8990
E-mail:  mwc@logicmedia.dk