I denne usikre tid tager vi hos Logicmedia både de samfundsmæssige udfordringer og vores kunders drift alvorlig. Vi følger som alle andre selvfølgelig regeringens og sundhedsmyndighedernes anbefalinger i forsøget på at mindske smittespredningen af COVID-19 mest muligt. Samtidig opretholder vi vores drift så vores løsninger, vores support, konsulenter og vores øvrige personale er til rådighed til at hjælpe jer med at fastholde og videreudvikle jeres drift, COVID-19 til trods.

Hvordan arbejder vi hos Logicmedia i denne tid?

Ligesom vi ser det så mange andre steder har vi hos Logicmedia udnyttet at have en række medarbejdere til at arbejde hjemmefra. Her er Logicmedia som IT-virksomhed heldigt stillet da vi allerede har infrastrukturen at muliggøre en drift hvor de fleste medarbejder arbejder hjemmefra.

Vi har prioriteret at vores support og konsulenter stadig er tilgængelige på fuld tid og stadig kan arbejde sammen om at løse de udfordringer I måtte stå med.

Vi begrænser vores fysiske møder og flytter møderne online (Microsoft Teams eller Skype) og afvikler dem der, for så vidt muligt.

Vi tager kontakt til de kunder der skal have besøg af vores konsulenter og sælgere, for at aftale om besøgene ønskes gennemført, ændres til onlinemøder eller der skal laves en anden aftale.

Vi vil gerne opfordre til, at afvikle flest mulige møder online – eksempelvis over Skype, Teams eller TeamViewer. Derfor tilbyder vi i perioden fra mandag d. 16. marts til fredag d. 3. april, en rabat på 20% på konsulenttid for møder og opgaver der bliver afholdt / løst via online møder.

Vi følger udviklingen og myndighedernes anvisninger nøje, og vi melder løbende ud, hvis situationen ændrer sig. Indtil da håber vi på forståelse for, at enkelte forretningsgange og processer vil kunne tage lidt længere tid i denne specielle periode.

Venlig hilsen
Logicmedia