Vi søger en teamplayer, der er kvalitetsbevidst, empatisk, ambitiøs, motiverende, og ansvarsfuld.

Dine personlige kvalifikationer:

  • Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver, er pligtopfyldende og nyder at strukturere din egen – såvel som afdelingens hverdag.
  • Du er en medspiller og vil gerne, i samarbejde med dine kollegaer, være aktiv deltagende i optimeringen af vores arbejdsgange og processer.
  • Du har en positiv indstilling, er engageret og har et højt energiniveau, som smitter af på dine kollegaer.
  • Du har gode samarbejdsevner, besidder empati og evnen til at kommunikere på alle niveauer såvel internt som eksternt.
  • Du har en naturlig gennemslagskraft, holder fokus på resultatet og trives godt med et stort ansvar.
  • Du tør stå ved dine beslutninger, men møder input fra dine kollegaer med åbenhed og respekt.

Primære arbejdsområder for projektlederen:

  • Du vil i tæt samarbejde med udviklerteams, supportteamet, konsulenter og ledelse stå for at kører alle projektets faser igennem lige fra tilbudsskrivning, analyse, kravsspecifikationer, design, implementering, tests og til release.
  • Du har ansvar for styring og opfølgning på leverancer og håndtering af ændringer.
  • Du har ansvar for at motivere, inspirere og lede projektteams af forskellig størrelse.
  • Du skal sikre, at alle roller og opgaver er klart definerede og fordelt på de enkelte teams.

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant videregående uddannelse inden for IT/softwareudvikling.
  • Du har minimum 3 års erfaring som projektleder, hvor du har haft ansvar for at drive dine egne it-projekter.
  • Du har en forretningsmæssig indsigt, som du kan kombinere med dine IT-tekniske færdigheder.
  • Du kommunikere ubesværet på både dansk og engelsk.

Dine erfaringer:

  • Du har erfaring med ledelse af software-udviklingsprojekter i et dynamisk miljø med mange og stramme deadlines.
  • Du har kendskab til agile metoder så som Scrum og Kanban.
  • Du har kendskab til principperne bag Lean.
  • Du har erfaring med værktøjer som TFS Work og Jira.
  • Du har ledelsesmæssig erfaring som omfatter bl.a. planlægning af økonomi, tid, ressourcer og kvalitetssikring.

Din nye arbejdsplads:

  • Du får et spændende job, hvor du kan arbejde selvstændig og selv er med til at definere din rolle og forme din arbejdsdag.
  • Du får stilling med plads til faglig og personlig udvikling, hvor du er med til at sætte dit præg på en virksomhed i forandring.
  • En hverdag på kontoret, hvor tonen er uformel og hvor vi møder hinanden med humor og respekt.
  • En rummelig arbejdsplads, hvor der plads til at udfolde sig fagligt og rig mulighed for at sparre med sine kollegaer.
  • Du bliver en del af en virksomhed, hvor det sociale fællesskab er i fokus.
  • Et sted der ligger vægt på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi kan tilbyde:

  • En fast fuldtidsstilling.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • En sundhedsforsikring.
  • Pensionsordning gennem virksomheden.
  • Frokostordning

Virksomheden:

  • LOGICMEDIA udvikler fremtidens IT-løsninger til boligsektoren.
  • Vi leverer fleksibelt software med fokus på høj brugervenlighed og kvalitet.
  • Vores løsninger letter arbejdsgange – og vores software er landets førende.
  • Vi er Gazelle virksomhed med 22 ansatte og 2 praktikanter.

Hvis du vil søge jobbet:

  • Send din ansøgning til job@logicmedia.dk
  • Vedhæft relevante eksamensbeviser og/eller certificeringer samt referencer til relevante projekter.
  • Ansøgningsfristen er fredag den 6. januar 2017.
  • Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Thomas Kjær Nielsen på tlf. 24 94 43 04.
  • Du kan læse om vores produkter på logicmedia.dk
  • Få et indblik i virksomheden ved at finde os på facebook eller find os på Linkedin