Nyt design til iOpgave Desktop

I går eftermiddags blev der frigivet en ny version af iOpgave (desktop). Her under kan I læse lidt mere om de nye funktioner.

Nyt design på sidebar, ved visning af opgave

I denne omgang af opdatering af brugergrænsefladen, er der blevet lagt fokus på at give brugerne et bedre overblik over den valgte opgave. Funktionalitet, faner og knapper er stadig de samme som tidligere. Det er selve designet som er ændret, og enkelte felter er flyttet rundt i forhold til tidligere.
Følgende ændringer er nu frigivet:

  • Opdateret design på sidebaren
  • Visning af opgave

Dette er også et skridt på vejen imod introduktionen af handlingsobjekter på opgaver, som vil vi fortælle mere om på et senere tidspunkt.

Nyt design på sidebar, ved visning af opgave:

Profil – Opsætning af arbejdstider:

  • Det er nu muligt, at lave en generel opsætning af brugerens arbejdstider.
  • Det kan opsættes generelt (samtlige uger), og som specifik opsætning for udvalgte uger.

Profil – Fravær:

  • Det er muligt at opsætte fravær (ferie, fri eller syg) som ’Hele dagen’.

Vi håber, at I vil tage godt i mod de nye ændringer! Som nævnt vil der løbende komme flere ændringer, når vi introducerer vores handlingsobjekter.

Som altid sidder vores support klar på support@logicmedia.dk / 8993 7719, hvis der skulle være nogle spørgsmål eller kommentarer til vores produkter.

Er du interesseret i, at høre mere omkring iOpgave kan du kontakte os her.