iOpgave

Her kan du læse mere om iOpgave

iOpgave

iOpgave er et smart og gennemtænkt opgave system, -et sammenhængende system for både administrative medarbejdere, ejendomsfunktionærer og beboere.
Det registrerer indkomne opgaver lige fra reparationer der skal ordnes hos beboerne til administrative opgaver på kontoret.

iOpgave giver den administrative medarbejder et unikt overblik når lejeren ringer ind med en opgave der skal løses. Med iOpgave kan man hurtigt danne sig et overblik over hvilke udfordringer der tidligere har været på lejemålet, hvilke medarbejdere der har kompetence til at løse opgaven, og hvornår disse har mulighed for at løse opgaven.

Ejendomsinspektøren har med iOpgave appen sin arbejdsdag i lommen. Inspektøren kan melde når opgaven påbegyndes, og hvornår den er udført.
Dermed samler man løbende en historik på hvor lang tid de enkelte opgaver tager, som sidenhen kan bruges som ledetråd overfor den administrative medarbejder om hvor lang tid det vil tage at løse en tilsvarende opgave.
Man kan ligeledes indstille iOpgave således at man vil modtage en notifikation når opgaven er løst.
iOpgave har integration til Unik Bolig, KTP Webbolig og EG Bolig.

Fordele med iOpgave

N

Giver dig en historik over hvilke opgaver der tidligere er udført på lejemålet

N

Kan tildele opgaver til medarbejderne udfra deres kompetancer og hvem der har ledig tid til opgaven

N

Giver medarbejderne overblik over hvilke opgaver der ligger i pipelinen

N

Giver et overblik og status på opgaverne

N

Kan estimere tidsforbrug på opgaverne

N

Indeholder varselfunktion der igangsættes hvis medarbejder befinder sig nær lokation hvor der venter en opgave.

iOpgave integrerer direkte til administrative boligsystemer, og forenkler dermed arbejdsgange og informationsflow.

For at kunne anvende iOpgave kræves et supporteret administrativt boligsystem. iOpgave understøtter de største administrative boligsystemer på markedet.

Vil du gerne kontaktes og få mere af vide om iOpgave? Så tryk her

 


Kontakt os

Sofiendalsvej 87, 9200 Aalborg SV

+45 8993 7711

Support: +45 8993 7719

kontakt@logicmedia.dk

Åbningstider:
Mandag - torsdag: 08:15 - 15:30
Fredag: 08:15 - 15:00

Produkter

digitalsyn

iProjekt

iSyn

Nyheder

Logicmedia i nye lokaler

Logicmedia i nye lokaler Logicmedia har i flere år været inde i en rivende udvikling. Derfor var tiden nu til at finde nye lokaler, og de ansatte kan fremover boltre sig på 850 kvm. mod før 250 kvm. Kort sagt er der sket en stor opgradering i rammerne, som passer... læs mere

iSYN opdatering lagt live

Der kan nu synes med den nye version 2.4.0 Logicmedias udviklere har igen lagt sig i selen, og præsenterer nu den nye version af iSYN 2.4.0. Der er nyheder indenfor fraflytning, indflytning og fejl- og mangellisten. Har du ris eller ros i forbindelse med den nye... læs mere