Intranet

Læs mere om hvad vi kan tilbyde dig
N

Opslag/nyheder

N

Gallerier

N

Skræddersyede løsninger der passer til dit firma

N

Et filarkiv, som gør det muligt at dele filer. Her kan man definere, hvem der skal have adgang til de filer, man lægger ud

N

Kalenderfunktion, både en global-udgave og en gruppe-kalender, hvor kalenderen er tilpasset forskellige grupper medarbejdere. Kalenderen findes i en webløsning og i en løsning, hvor kalenderen integrerer med Microsoft Exchange

N

Gadgets der eksempelvis giver mulighed for, uden om intranettet og direkte fra skrivebordet, at søge efter personer. Eller en gadget der på skrivebordet giver besked om nyt indhold på intranettet, ligeledes uden at man har startet det

N

Medarbejderne bliver delt op i grupper, hvilket betyder, at der er mulighed for at bestemme, hvilke medarbejdere der skal have hvilken info

 

Intranet

Alle intranet vil typisk have brug for de samme funktioner, hvor medarbejderne kan udvikle, dele og finde viden. Men selv om intranet ofte ligner hinanden, så er der aldrig to selskaber, der er ens. Dit boligselskab er unikt og har brug for en tilpasning af intranettet, som svarer til netop jeres behov.

Vi har udviklet vores egen intranet-løsning som muliggør, at I selv kan opsætte jeres intranet efter de behov, boligselskabet har. Det er selvfølgelig altid en mulighed at vi gør det for jer.

Er du interesseret i at høre mere?

Kontakt os i dag

Kontakt os

Sofiendalsvej 87, 9200 Aalborg SV

Åbningstider: 8.30-15.00

Telefon: +45 8993 7711
Mail: kontakt@logicmedia.dk

Support
Telefon: +45 8993 7719
Mail: support@logicmedia.dk

Job hos Logicmedia
Mail: job@logicmedia.dk

Privatlivspolitik

Produkter

iProjekt

iSyn

Nyheder

VORES WEB-TEAM SKAL BRUGE EN ERFAREN KOLLEGA

Hos Logicmedia er du med forrest i feltet og indgår i et stærkt fagligt miljø, hvor du har medbestemmelse og kan bruge din erhvervserfaring til at gøre en forskel   Vi tilbyder: Som webudvikler hos Logicmedia kommer du til at indgå i et Scrumteam, som har ansvar... læs mere

Min Lejebolig – Optimering af jeres beboerkommunikation

Min Lejebolig giver mulighed for selvbetjening og kontakt mellem boligorganisation og beboeren En henvendelse fra en beboer til et ejendomskontor, er vanskeliggjort i disse dage, hvor vi skal passe på hinanden, ved at holde afstand grundet Covid-19. Det kan ligeledes... læs mere